Strikk inn i interiøret

Ja, du leste riktig. Nå er det mønsteret "strikk" jeg har hatt fått min elsk på innen interiør .Var innom interiørbutikken Cornelias hus i Trondheim for et par mnd siden. Der fant jeg de peneste "strikkede" svæææære kubbelys - prisen var relativ høy for at det bare var kubbelys,så vurderte ikke å kjøpe de engang.(jeg tenner jo alt jeg har av lys, hadde ikke klart å la deres veke være!!) 

Men de var så nydelige, klarer ikke å glemme de! Kanskje jeg kan strikke meg et kubbelys en dag? Ok...ikke selve kubbelyset da,men slik pynt til å ha utenfor i det minste da...de var jo så skjønne! Noe må jeg da få til...

Se hvor pene de er...

Likte du de?

Samtidig så har jeg jo også planer om å lære meg å strikke etterhvert...så jeg håper på å få strikket meg et putetrekk og kanskje noen strikkede kubbelys"trekk"! etterhvert! Elsker det mønsteret som er på kubbelysene...men jeg får vel bare drømme om å få til å strikke noe slikt? Eller? Jeg må jo ta det som en utfording selfølgelig,så vi får bare vente å se hva det blir av meg. Når jeg starter å strikke er en annen sak da...har så mange prosjekter på gang! Jeg vet det er dumt,men klarer ikke å legge ifra meg tanken på de andre prosjektene jeg har ute i garasjen...

Skjønne peneste puten her da...♥

Det er en slik pute jeg har lyst å strikke meg - men det er vel for mye å ønske av meg selv når jeg ikke har strikket vanlig siden jeg var bitteliten jente!!!Dette er jo strikk med mønster attpåtil - Så ja,jeg må nok ta det som en stooor utfordring! Wish me løck!!

9 kommentarer

bentemay

19.mar.2012 kl.12:29

Lykke til kjære du :-) Kan ikke å strikke slikt jeg. Er ingen strikkedame...så det blir bare rett å vrang her i gården ;-) Men det er kjempefint med strikk i interiøret :-))

19.mar.2012 kl.12:38

Verdens beste side er garnstudio.no! Der har de MASSE gratis mønster og de har "how to" videoer! Jeg har strikket luer, skjerf, ponchoer, votter og dresser utifra denne siden! Lykke til!! :) klem klem!

Marianned

20.mar.2012 kl.08:54

Så fine! Puten kunne jeg gjerne hatt i sfoaen min, men tror ikke jeg skal prøve meg på å lage den selv ;) Klarer ikke strikke et enkelt skjerf engang ;)

ChasingTheStars

20.mar.2012 kl.19:14

bentemay:takker, er ikke det jeg heller. MEN håper på å bli det ;) strikk i interiøret gjør alt så mye mer lunt og koseligt,det trengs i sofaen min!! hihi

ChasingTheStars

20.mar.2012 kl.19:15

Anonym:oj,skal ta en titt på den siden jeg :) takk for tips!

klem

ChasingTheStars

20.mar.2012 kl.19:16

Marianned: jeg ønsker også en slik pute i sofaen min,eller to! tror jeg MÅ prøve på å lage den selv,litt mer stas å ha en i sofaen man har lagd selv ;) har ikke strikket så mye mer enn da jeg var lita,så blir spennende å prøve igjen :-p

jublendeskaperglede

20.mar.2012 kl.21:22

Elsker strikkestilen,men er nok gnske så håpluas når det kommer til håndarbeid,her går det på snekkring og maling i stedet;)

ChasingTheStars

21.mar.2012 kl.15:38

jublendeskaperglede:hehe, tøff du da :)

jublendeskaperglede

22.mar.2012 kl.22:45

eller bare litt voldsom..hehe.